Velmi ráda připomněla zkušenosti se zaváděním směrnice o distribuci pojištění IDD a obrovskou transformaci CRM systému. Zmínila i důležitost komunikace a dialogu. „Máme čtyři hlavní hráče, pojišťovnu, distribuci, klienta a dohled. Všichni mají svoje potřeby a zájmy a vždy je to o hledání účelné rovnováhy. Jen v rovnováze je schován smysl byznysu,“ říká v rozhovoru Eva Poláchová. Podle ní každý hráč má práva a povinnosti. A vyvážit tyto věci je to, co jí na její práci nejvíc baví. „Každý hráč v řetězci by měl mít vůli, chuť a odvahu, znalosti a dovednosti k dialogu. Není to o ničem jiném než o věcech společně hovořit,“ dodává v rozhovoru Poláchová. Rozhovor se dotýká i digitalizace a digitální transformace. Přičemž jak říká náš host, digitalizace a digitální transformace jsou dvě různé věci. Digitální transformace je o tom, že už umíme využívat informace, které máme v tom čase, kdy je potřebujeme mít. Stravte chvíli svého času u našeho podcastu.
Díl je k dispozici na všech podcastových platformách (Apple Podcasts, Google Podcasts, Spotify aj.) RSS feed: https://anchor.fm/s/5c5db464/podcast/rss |