Telefon: +420 728 079 748

E-mail: monika.haidinger@cap.cz

© 2022 Česká asociace pojišťoven

Martin Lakomý: Zpětná vazba je velmi cenná, dokáže vás posunout dál

Doba čtení:

Doba čtení

1 min.

Přečteno:

Přečteno

46x

Diskuze:

Diskuze

0

Oblíbenost:

Oblíbenost

0

04. 08. 2025

1 min.

0

0

Štítky:

Zákaznická zkušenost je klíčem k úspěchu i v pojišťovnictví. Jak ji ale správně měřit, co ovlivňuje spokojenost klientů a jakou roli v tom hraje cena, kvalita a osobní kontakt?

„Důležité je, jestli se dokážete správně zeptat a na základě získaných odpovědí udělat změny,“ říká v červencovém dílu ČAP Insurance Talk Martin Lakomý, ředitel úseku podpory klientů a obchodu z České podnikatelské pojišťovny. V rozhovoru s Michalou Hergetovou mluví také o proměně zákaznických očekávání, rostoucím významu osobního kontaktu v digitální době i o tom, že ke spokojenému klientovi vede cesta přes spokojeného zaměstnance.

">

Díl je k dispozici na všech podcastových platformách (Apple Podcasts, Google Podcasts, Spotify aj.)
RSS feed: RSS feed: https://anchor.fm/s/5c5db464/podcast/rss

Ohodnotit článek

0

Štítky:

Buďte vždy v obraze Buďte vždy v obraze

Buďte vždy
v obraze

Přihlaste se k odběru našeho časopisu a dostávejte novinky ze světa pojišťovnictví z první ruky. Z odběru je možné kdykoliv se odhlásit.

Zadejte validní email!
Je nutné odsouhlasit podmínky!
Tento email již má přihlášen odběr!