Za projekt 13 MINUT získala v kategorii PR sošku stříbrného lva, který je reklamní obdobou Oscarů. Vedle toho posbírala i řadu tuzemských cen jako například hlavní ocenění Grand Prix v nejznámější české soutěži reklamní tvorby IMC Czech Awards. Kampaň bodovala i v PR cenách, jako je například Zlatý středník či Lemur, ale také v soutěži Fénix content marketing. Úkolem kampaně, která volně pokračuje i letos interaktivním pořadem 13 CEST, bylo upozornit na nebezpečný fenomén nepřiměřené rychlosti, kterou pravidelně překračuje 86 % řidičů. Hledání příčiny odhalilo fenomén času jako klíčové téma, které se stalo stěžejním motivem reklamních spotů i dokumentu Víta Klusáka 13 MINUT o pěti vinících vážných dopravních nehod.
Přehled získaných komunikačních ocenění pro projekt 13 MINUT
Festival reklamní kreativity ve francouzském Cannes
- Stříbrný lev v kategorii PR
Lemur
- Dvě stříbra za public relations
Zlatý středník
- Zlato v kategorii Finanční služby
- Bronz v kategorii Integrovaná kampaň
- Ocenění Grand Prix: Projekt roku
IMC Czech Awards
- Zlato v kategorii Inovativní myšlenka nebo koncept
- Stříbro v kategorii Sociální média a brandový obsah
- Hlavní ocenění Grand Prix
Fénix content marketing
- Zlato v kategorii Bankovní sektor
Více na 13minut.cz |